Saturday, December 29, 2007

HI-Q la Iasi

HI-Q trupa mea favorita au cantat aseara la Iasi. A fost o petrecere privata pentru BRD. Primul concert pe anul asta al trupei in Iasi s-a bucurat de un succes deosebit in ciuda faptului ca nu au fost conditii excelente legate de sunet. Dar atmosfera a fost de nota 10+ ... lumea s-a distrat si a dansat alaturi de HI-Q!
A fost o placere sa ma reintalnesc cu bunii mei prieteni Mihai, Florin, Nico, DJ Star precum si cu noua trupa de instrumentisti pe care i-am cunoscut si care fac parte deja din marea familie HI-Q dar si cu prietenul Nicoletei.

In formula 100% live HI-Q suna matur, un sound care te face sa visezi si sa traiesti cei 11 ani de hituri, momente placute pe care le-ai trait pe muzica lor. M-am bucurat ca am avut ocazia sa-i vad in noua formula si sper ca in 2008 sa-i vad mai des prin Iasi sau prin alte parti in tara.

Un alt lucru pozitiv a fost ca ne-am distrat dupa concert. Nu au fost nevoiti sa plece la hotel sa se odihneasca si erau intr-o buna dispozitie de petrecere. Astfel dupa concert am ramas la petrecerea BRD si am petrecut cu totii.




Later edit:Multe femei frumoase pe cativa centimetri patrati...am vazut-o si eu la fel ca si Florin dar din pacate a plecat prea repede...poate daca as fi actionat .... altfel ar fi fost problema si nu ar fi plecat!

Multumesc prieteni! A fost o seara frumoasa alaturi de voi.

1 comment:

Anonymous said...

umbrele alea vin de la un parasolar? :)