Monday, February 25, 2008

Poli Iasi -Steaua

Am fost cu Razvan aseara la meci in Copou. Poli Iasi a jucat cu Steaua iar pentru mine a fost a doua oara cand am mers la un meci al lui Poli.

Se intalneau echipa mea favorita (Steaua) cu echipa orasului meu :) O dilema destul de mare cu cine sa tin. Toata ziua de ieri am asteptat cu nerabdare meciul incurajat de rezultatele pe care contracandidatele in lupta pentru titlu le-au obtinut dar si cele de la retrogradare care o avantajau pe Poli.

Am ajuns la stadion la ora 18:50 si l-am asteptat pe Razvan in fata stadionului. Dupa vreo 10 minute de asteptare apare. Incercam sa intram dar cei care se ocupau de paza stadionului ne spun ca intrarea la Tribuna A unde aveam bilete se face prin spatele stadionului vis a vis de parc.

In cele din urma intram pe stadion la ora 19:10...meciul fiind la 20:30! Am admirat coregrafia galeriei iesene dar si pasiunea pe care o puneau in incurajarea echipei. Fiind meci cu Steaua(cea mai iubita echipa din Romania) stadionul a fost plin...tichetele s-au epuizat imediat ce au fost puse in vanzare.

A fost frig ieri pe stadion... Dar atmosfera s-a incalzit odata cu inceperea meciului! Poli a deschis scorul in minutul 4 printr-un autogol al lui Banel (Da iar a gresit Banel poarta desi mingea i-a sarit nefericit din gazon..)

Pe urma pana la pauza am asistat la un joc controlat de Steaua...speram la un 2-3 spectaculos ...Interesant a fost ca in Tribuna A majoritatea erau stelisti :) Si nu prea s-au bucurat la golurile iesene.

Dupa pauza asa cum ma gandeam a intrat o noua echipa Steaua care a reusit sa egaleze in minutul 47 prin Andres Mendoza. La 1-1 Poli a iesit la joc si nu a conservat rezultatul reusind sa inscrie golul de 2-1 prin Bogdan Onut ...2 faze de poarta ..2 goluri pentru Poli

Steaua a inceput sa joace...sa paseze in ritm latino ..odata cu intrarea lui Dayro care a cam destabilizat jocul echipei iesene in aparare...dar Poli l-a avut pe Cristi Branet (portarul) care a facut un meci mare si astfel Poli a reusit sa o invinga pe Steaua.

Nu mi-a placut:
- galeria ieseana pe parcursul meciului care striga cuvinte obscene chiar daca scorul era 2-1 pentru Poli; (Doar asta aveau in vocabular)
-o parte din echipa Stelei care nu a mers (Ovidiu Petre -cel putin in prima repriza, Banel, Pepe Moreno, Ghionea, Plesan)
-mizeria din tribuna dupa semintele aruncate pe jos
-jocul lui Balba
-faptul ca Steaua a pierdut titlul cu numarul 24 la Iasi

Ce mi-a placut:
-galeria Stelei care si-a incurajat cu fair play favoritii si nu au facut scandal cu galeria ieseana
- determinarea echipei iesene
- Andrei Cristea noua achizitie a lui Poli.

Am sa mai merg la meciurile lui Poli pentru ca vreau sa fac niste poze la stadion..de data asta nu am riscat sa-mi iau aparatul de fotografiat cu mine.

No comments: