Saturday, January 27, 2007

De ce imi place HI-Q?

Andreea mi-a trimis povestea ei legata de HI-Q. Deoarece nu are blog m-a rugat pe mine sa o fac publica pe blogul meu.


A fost o vreme in viata mea cand ma simteam pierduta, prin ganduri, prin lume, prin viata. Oameni dragi mie au plecat acolo sus fara sa inteleg de ce. Dar „cineva” a stiut sa-mi vorbeasca, sa ma asculte, sa-mi invaluie sufletul cu caldura si dragoste, sa se apropie de inima mea asa cum nu reusit nimeni altcineva, sa ma iubeasca si sa-mi daruiasca cei mai superbi ani din viata mea, de fapt i-am construit impreuna pas cu pas, zi de zi. Mii de clipe petrecute impreuna, sute de amintiri frumoase, zeci de vise, unele s-au dus, altele au ramas cu mine.

”A trecut atata timp / Nu mai stiu sa-ti spun ce simt / Si mie dor de tine mie dor de noi / Si as vrea sa te am langa mine” sunt versurile ce imi aduc mereu aminte de noi, de obiceiurile noastre, de zambete, de lacrimi, de povestea noastra. Ne iubim si acuma desi nu mai suntem impreuna, da ne iubim si stim amandoi asta dar ceva ne desparte, nu stiu ce, nu stiu de ce ...

Tot ce simt imi aminteste de el: locuri, poze, melodii... Poate pare o poveste de dragoste trista, eu nu o vad deloc asa, ma bucur de tot ce am trait si ca am avut ocazia sa am langa mine un om cu totul special.

Ne leaga sentimente, clipe, amintiri, vise, lacrimi, zambete si un cantec „ Dor de tine, dor de noi”

Sunt curios ce povesti va leaga de melodiile HI-Q? De dragoste, tristete,fericire?:)

No comments: